Omstart

Jag ska börja om mitt bloggande, trots att alla andra inlägg finns kvar.
Men jag vill inte längre tänka på vad ni vill läsa utan mer vad jag vill skriva.
Om jag vill lägga ut "dagens outfit" eller om jaginte vill det.. Jag ska göra som JAG vill och sluta oroa mig för dem som läser för då blir det inte längre som att det är jag som skriver. Det blir inte mina ord, mitt liv, mina tankar. Det blir inte ärlit och inte sant. Det mesta blir bara texter som är acceptabla, men de är inte jag. Inte mig.

Många av inläggen är mig, jag menar inte att allt bara är ett fejkat ansikte utåt.
Men det är flera inlägg som jag låtit bli att posta och det ska jag ändra på nu.
Men nu ska jag verkligen tänka på mig först och främst då jag skriver, inte vad folk kommer att tycka och tänka.

För många kommer ändringen kanske inte ses, vad vet jag. men jag kommer att se och veta om den så det här valet är egoistiskt, det är för att jag ska må bättre över mitt bloggande och inte lägga ner det.


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: nice :D haha man ska vara kort ;)

2008-03-01 @ 12:32:21
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: HELENASCITY

godmorgon!

2008-03-01 @ 12:33:41
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY
Postat av: calle

bra ide (: fast ja gilla din blogg så..:p

2008-03-01 @ 13:02:58
Postat av: aniie

ja fattar hur du tänker, har haft massa vänne som sluta pga pressen av "publiken"

2008-03-01 @ 13:03:31
Postat av: Tobias

svar: 165 dudå ? :) haha där ser man ;)

2008-03-01 @ 13:06:12
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0