Jag har skaffat mig en fiende idag

Då jag skulle gå på bussen imorse så kom den i en ovanligt långsam takt, men då jag gått på och försökte hitta ett säte så åkte bussen i väg i en väldans fart, jag flög framåt med min stora träningsbag och bagen flög in i en tant.
Det var ingen tvekan om saken, jag hade skaffat mig en fiende. Hon sa ingenting, utan var en väldigt tyst fiende med en väldigt irriterad blick.

Därefter så satte jag mig väldigt långt bak i bussen, jag skämdes faktisktmen åkte vidare. Sedan så kom jag äntligen fram till den hållplats där Lina och Hanna skulle hoppa på, Lina hade glömt busskort och gick istället men jag såg Hanna komma. Dock så glömde jag att dela med berättelsen eftersom en annan flicka med otroligt mycket parfym satte sig brevid mig, trevligt.

En trevlig nyhet är dock att jag har läsvecka den här veckan, dvs. ändast praktiska ämnen och läsning, jäj :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha :D

2008-03-03 @ 18:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0