Hola!

Godmorgon, här sitter jag på mammas jobboch jobbar med två bokrecensioner samtidigt som jag lyssnar på lugna favoriter. Anledningen till att jag inte ville jobba hemma var att de nu har börjat kakla, yes!

Så nu sitter jag här och passar på att slänga in ett blogg inlägg eftersom det ser ut som att min helg är fullbokad så det lär inte komma så många andra inlägg, kanske slägner jag in något  imorgon kväll.
Men nu ska jag iallafall snart ut och äta lunch, leta reda på en tröja och sedan ska jag hem till Madde och ha en tjejkväll där. Det var länge sedan vi umgicks bara vi två en längre tid så det ska bli roligt.

Menmen, nu är det dags för mig att börja jobba på recensionerna.


RW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0