Godmorgon världen, här kommer jag!

Och jag är på toppen humör.
Frida har kommit hem ifrån thailand, fick ett sms imorse och hon har varit otroligt efterlängtad.
Jag tänker dock inte träffa henne på några veckor till, känns inet så bra att stå brevid henne nu då hon förmodligen är riktigt, riktigt bun ; )

Jag har en kort dag idag, slutar 13.20, därefter ska jag in och räkna matte, säkert jobba lite och blogga vid mammas kontor. Då kommer jag att slippa alla buller och alla byggkillar här hemma!


Sedan så är jag även väldigt glad för ingenting speciellt.

Pusshej, ha en riktigt bra tisdag!


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: nice, kul att cykla om det är fint väder =D

2008-03-04 @ 09:07:40
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0