Dumma, dumma flicka.

Jag gick vilse igår, hittade inte till datorn.. Därför har jag inte har skrivit. Jag tror att jag ska börja lägga ut lite brödsmulor eller något så att jag kan ta mig hit lite oftare.

Det är lite pinsamt då jag ser att det senaste jag skrev var ett godnatt inlägg den 5 mars. Katastrof, jorden går under! Eller ja, jag förstår inte hur jag lyckats hålla mig borta iallafall..

Nu är det iallafall fredag, jag sitter här och hitills så har bra en byggmänniska kommit ännu. Han är dessutom ganska bra på engelska så det går att prata med honom.

Här är mitt schema för dagen:

09.00 - Vakna
10.00 Skämmas över min dåliga uppdatering i bloggen.
12.20 Skola.
14.00 MATTEPROV!
15.45 Till sångpedagogen Monika
16.45 Möta upp mamsi, shopping
18.00 Äta( eller kanske 19?)
20.00 Någonting med Frida och frida.. m.fl(?)

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: kul med shopping, tack =D

2008-03-07 @ 10:32:10
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: mli

Vilken dag! Hur hinner du med allt och alla? Matteprovet idag var verkligen superlätt!

2008-03-07 @ 13:33:21
URL: http://emiliez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0