Min barndom.

Bara för att jag måste ;) Min självbiografi var tydligen riktigt dålig då jag glömde bort att berätta om min kära släkting Sara.. hrm..det finns egentligen inte så mycket att säga. Inget positivt iallafall ;)

Nej förlåt, Sara är en sjukt coooool tjej hörrni! Hon är allt som alla vill vara :släkt med mig!

Vi har många glada minnen ihop hon och jag, eftersom vi började umgås redan under dagis.

Igår så fick vi återuppleva några minnen ifrån scouterna eftersom vår gamla ledare var hemma hos mig på middag tillsammans med Sara och hennes föräldrar. Vi var så sjukt kloka och duktiga då vi var små jag och Sara :)
Vi höll bla. i en helt egen gudstjänst då jag sprang runt och var överallt och sara sjöng några sånger. Ellinor spelade piano riktigt väl för att inte kunna noter eller nå längre än en oktav med båda händerna tillsammans och Johan predikade väldigt vackert trots att jag hade bläddrat lite i bibeln så att rätt sida inte fanns kvar..
"Och ni så tackar vi alla sara utan applåder"
Man ska ju inte applådera då någon sjungit i kyrkan hörrni!

Hm..något mer roligt med Sara. Just det, igår så kom dem in på sjökor vid middagsbordet och då vaknade både jag och Sara till. Sara undrade om det var lands kossor som levde i vattnet (;


Fler minnen finns, men tiden är slut.
Natti

Kommentarer
Postat av: mli

Ta ställning och rädda skogen, med ett enda litet klick!
www.ettklickforskogen.se

2008-01-06 @ 19:51:44
Postat av: Max

INGEN VILL VARA SLÄKT MED DIG :O

2008-01-07 @ 20:21:56
Postat av: Rebecca

Maxi gubben, du är bara avundsjuk för att du inte att gå hem till din släkting och se Bad taste när du vill ;)

2008-01-07 @ 20:49:05
Postat av: Max

De e kanske sant... :/ ;)

2008-01-07 @ 21:05:58
Postat av: Jaghjertadig :)

Ta en titt i min blogg vettja!

2008-01-07 @ 23:09:44
URL: http://jaghjaertadig.blogg.se
Postat av: sara

va ju inte riktigt så att ja trodde d va kossor........ trodde typ nån slags fisk kallades så lr nått :)

2008-01-14 @ 19:34:59
Postat av: Rebecca

Njaa, det vet jag inte om jag tror på! :P

2008-01-16 @ 20:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0