Yääy!

Sådär ja, nu är min blogg rosa, min bild är new och jag har gjort lite små andra ändringar, sött eller hur? :D

Det kändes som att färgen kunde pigga upp blogen lite och kanske,kanske får mig att skriva lite mer för jag känner att det är synd om alla dem som dagligen besöker bloggen och inte får någonting att läsa.
Men jag tycker även synd om mig själv om jag måste sitta och skriva i en grå blogg (otroligt deprimerande) så: tadaa!

Förresten så är det sjukt segt att vara sjuk, det ända roliga som har hänt är att Frida har varit snäll nog att berätta att hennes engelska vikarie är lite små konstig och Madde berättade om hennes skräck för sprutor.. Jag och Madullen har alltså någonting gemensamt.

Sedan så tycker jag aningen synd om Patrik som kommer hit klockan 16.00, tills dess så hoppas jag har jag har fått på mig lite vettigare kläder och vaknat.  Jag har glömt att ta hans nummer så han får sitta och lära ut piano och gitarr till en sjuk Rebecca idag, stackarn.

Och sedan så får jag panik så jag tänkte bli frisk nu på direkten, jag har fortfarande inte köpt en present till papi och han fyller år på måndag! Ysch! 

(  Dessutom har jag lagt in en sjukt smexy klocka, yääy! )


Kommentarer
Postat av: .se

ja skriv mer de finns inge roligare än bloggar å just nu så behöver jag ha liet att läsa är oxå sjuk! =D skriv mer mer mer och mer.

2008-02-01 @ 12:13:38
Postat av: Din vän anna :)

Tycker din blogg blev trevlig .)

2008-02-01 @ 16:36:35
Postat av: Rebecca

Tack

Tack Anna :D

2008-02-01 @ 17:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0