Sweeet!

Det finns så otrligt mycket här i världen som jag blir sådär fånigt glad av så jag tänkte skriva ner några av dem sakerna så får ni lära er något nytt o mig. Yääy, right? ;)

Citat
Okej, allvarligt ingen kan väll ha missat det? Iallfall ingen av er som läst min blogg förut.
Jag tycker inte om alla ciat på denna jord men jag blir ofta otroligt glad då en nära vän skickar ett gulligt litet citat eller man hittat ett bra citat i en bok.

Promenader
Återigen, det här kan ingen som känner mig ha missat.
Jag promenerar väldigt ofta, jag älskar att promenera. Speciellt med trevligt sällskap.

Människor som läser böcker.. och böcker.
Jag älskar att läsa böcker och gör det ofta. Men någontign jag tycker nästan mer om är då jag ser andra som gör det tex. på tunnelbanan. Jag blir helt knäsvag då jag ser det, människan blir av någon anledning mer intressant men en bok i handen. Dessutom kan det vara skönt att försvinna iväg ifrån all stress och hamna i bokens värld istället :)

Musik
Behöver jag  förklara varför?

Blommor
De är fina, doftar gott och känns somriga!

Människor som vågar bjuda på sig själva
Folk som inte springer och gömmer sig om de råkar spilla ut mjölk eller fisa högt.
Människor som vågar dansa, sjunga och skutta mitt på stan dåligt eller bra.
Folk som vågar bjuda lite på sig själva, de är alltid trevliga och kan lätt pigga upp mitt humör.

Folk som verkligen brinner för något
Om det är simning,fotboll, poker,datorer,musik det spelar ingen roll!
Men personen som vågar stå för något de tycker om, även om det kanske inte är så vanligt är människor som vinner min respekt. Det är altid roligt att se glöden i någons ögon då den berättar om någonting som den håller varmt om hjärtat.

Te
Jag är beroende.


Det finns så mycket mer, men jag tror att det är dags att sätta på sig kläder nu.
Ciao <3


Kommentarer
Postat av: Annie

då har man lärt sig något nyt :P

2008-02-25 @ 11:44:30
Postat av: Tobias

svar: jasså va kul att höra :D tack!!

2008-02-25 @ 15:01:17
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: HELENASCITY

ha en bra dag!

2008-02-25 @ 15:28:33
URL: http://metrobloggen.se/helenascity
Postat av: Rebecca

Vad härligt skrivet, håller med dig på alla punkter :)

2008-02-25 @ 21:04:38
URL: http://glooria.blogg.se
Postat av: mli

svar: och jag vill se gamla bilder på mig själv som scout nån dag..

2008-02-25 @ 21:24:42
URL: http://emiliez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0