Shalalaa.

Det blev faktiskt en väldigt trevlig eftermiddag/kväll igår. Förutom att jag var så otroligt trött.
Hos Monika fick jag en ny läxa, Heart of gold- Niel Young en av papsen favoriter. Sedan åkte jag hem och väntade på att klockan skulle gå.

Jag och Frida var inte helt nyttiga igår, vi köpte choklad att doppa våra jordgubbar i och vi blev helt otroligt mätta.
Vi hann titta en hel del på dumburken också: Lite av både  lets dance, hjälp,vad kvinnor vill ha och alot like love.
Jag med min otroligt elaka humor skrattade så att jag höll på att dö till "hjälp"


Men nu sk ajag åka in till stan, ha en bra dag :) <3

Kommentarer
Postat av: Annie

ha det så br a:)

2008-02-23 @ 17:32:45
Postat av: Tobias

svar: ja, håller fullständigt med.

2008-02-23 @ 17:35:59
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0