Morgonstund har guld i mun.

Godmorgon alla morgonpigga människor! Elller behöver man vara morgonpigg för att gå upp klockan 09.45 på morgonen?
Jag känner flera stycken som brukar sova till någonstanns emellan 14-16.00 om de inte måste iväg till skola eller liknande, en av dem går då även och lägger sig klockan 23.00 på kvällen.
Själv så har jog nog aldrig sovit längre än till 12.00, så för mig är det vanligt att vakna vid nio tiden på ett lov.
Många anser då att jag är morgonpigg men jag tycker att morgonpigga varelser är sådana som studsar upp ur sängen klockan åtta varje morgon med ett trevligt humör. Mitt humör är inte alls trevligt då jag precis vaknat.




Menmen, nu ska iallafall jag äta frukost.

Kommentarer
Postat av: mli

Själv gick man upp klockan 6 för att hinna till landträningen 07.30, de du. Men i vanliga fall stiger jag väl upp runt 10 (och det med väckarklocka, vågar inte köra utan utifall att), beroende på när jag går och lägger mig och hur pass tuff vecka jag haft.

2008-02-25 @ 11:23:52
URL: http://emiliez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0