Lovet - du heliga, älskade, åtråvärda och efterlängtade vila!

Tänk att snart är det lov. Är det bara jag som hoppar upp och ner av glädje?

Åh jag vill verkligen ha lov, gud så skönt! Det ända som jag inte ser fram emot under lovet är att Frida inte stannar hemma för att hon tror att hon får det bättre i Thailand, hon åker redan på söndag!
I övrigt så ser jag fram emot nästan allt, framförallt sömnen och att Nisse äntligen lyckats klämma in mig så att jag kan få "avfärga" håret. Yääy!


Menmen, nu måste jag seriöst gå och hoppas på att Pellan faktiskt har vaknat!

Kommentarer
Postat av: Julia

ja visst är det störthärligt med lov. Även om mittredan är fullpackat! vad har du för planer? :)

2008-02-17 @ 15:48:14
URL: http://juliaamanda.blogg.se
Postat av: Rebecca

Hm, just nu är nog min tid hos frisören det ända jag har inbokat. vilkett är skönt för mitt schema brukar vara fullt annars. så nu kan jag sova hela lovet istället ;)
Kul att du hitat hit och hoppas att du får ett bra lov. :)

2008-02-18 @ 08:45:22
URL: http://rewer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0