Heh, jag är ganska duktig.

Jag lyckades glömma bort mitt lösen (applåder,tack) så har inte lyckats komma in.
Men det är inte helt mitt fel för ja var tvungen att ändra det så att Maxi skulle kunna fixa lite men nu så är det ändrat igen så att jag kan komma in, yääy!


Men iallafall, i natt så drömde jag om skor. det är nog ganska illa, då att älska skor gått över till att drömma om dem så behöver man i vanliga fall hjälp. Men duktig som jag är så krånglar jag mig nog ut ur den krisen helt själv!

Men nu ska jag börja skriva igen då jag äntligen fått igång den.
Fast före mitt utlovade skrivande så ska jag klä på mig och åka och leta rätt på Pellan så att vi tillsammans kan ge oss ut på ett alldeles speciellt äventyr nämligen: Idrottsdag med skolan. Yäy!

Puss på er <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0