Ett hål i marken.

Nu sitter jag här, tillslut. I bloggträsket.
Hjälp mig! Jag trodde aldrig, aldrig att jag skulle börja blogga egentligen. Men jag började.
så nu har jag suttit här sedan Augusti 2007 och skrivit.

Det var ju en sån där ny och löjlig fluga, som en dagbok, fast så att alla andra kunde läsa den. Jag tänkte inte börja. Jag trivdes mycket bra med en söt liten bok. Men som vanligt föll man dit tillslut.
Det var liksom som att promenera på gatan och sedan så: kabooooom så föll jag ner i en grop. i den gropen så fanns en dator och jag fick inte komma upp före jag börjar skriva så: knatter knatter knatter, upp!
(Hehe, kaboom, knatter. Ljudeffekter höörni, om ni inet tycker om dem så är det Frådas och Görans fel! :P)
Men sedan då man kommit upp och vandrar omkring på asfalten utanför huset i det ljuvliga vädret  så glömmer man bort det där lilla hålet igen och KABOOOOOM så ligger man där nere igen. Det går helt enkelt inte att sluta.

Och nu så skaffar allt fler människor bloggar så jag gissar att jag borde skaffa ett större hål..


Tss, jag är nog trött. Pusspåer, nu ska ajg till min skola och inte trilla ner i hålet igen på vägen dit. <33


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker de e br aatt du finns här i bloggträsket :D

2008-02-18 @ 19:22:27
Postat av: mli

snart kommer jag att skriva om den fruktade "bloggtorkan" i min

2008-02-18 @ 20:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0