Bara för att jag har tråkigt

Hårfärg: Blond egentligen, men nu är det typ.. rödbrunt?
Ögonfärg:Blåa
Längd: Oj, ingen aning. kort
Studerar: ja.
Favoritklädesplagg: jeans/skor
Har alltid med mig i väskan: läppsyl
Dricker jag läsk dricker jag: fanta, men det är väldigt sällan.
Tatueringar, piercings: nej
På datorns skrivbord har jag en bild av: Ett piano
Imorgon kommer jag: att springa på stan och leta presnt till papi.
I sommar kommer jag klä mig i: min nya blåa klännig (hela sommaren!)
Jag är född: 1992
Nu ska jag: Snart gå igenom gitarr och piano läxorna en gång till, borsta håret och äta frukost.
Kändis jag på något mystiskt sätt alltid läser om: Britney spears, med alla hennes katastrofer så är det svårt att missa.
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu:
Speedad

Favoritgodis: Choklad
Nåt jag absolut inte äter: Fiskbullar
Kläder just nu: Jeans och tränings t-shirt
Musik just nu: U2
Va sa du senast: Hejdå
Sommarplaner: Sova,jobba,Ungern med laget
Fisk eller badkruka: fisk!
Hur många kuddar: två
Tror du på mirakel: Njä.
Bio eller promenad: Promenad
Favoritväder:  sol och 20+
Tre saker att ta med på en öde ö: en båt, en som vet hur båtar fungerar och en vatten flaska.
Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska
Spara eller slösa: slösa
Hur är din drömkille:
omtänksam, rolig och en bra människa
Är du kittlig: Ja :(
Snarkar du: Nej
Stjärntecken: Tvilling
Rädd för insekter: spindlar,myror och alla andra slags insekter
Chips, morötter eller godis: Godis
Pizza eller hamburgare: Hamburgare
Skriver du dagbok: Bloggar
Stökigt eller välstädat: lagom
Gungar du på stolen: Ja
Skulle du kunna hoppa Bungyjump: Nej, ysch
Vilken hand håller du gaffeln i: höger utan kniv, vänster med kniv
Hur många syskon har du: 0
Trevligaste människan med får på skorna: Anna (:


Kommentarer
Postat av: Anonym

du har ju visst syskon :O

2008-02-01 @ 14:55:37
URL: http://daros.blogg.se
Postat av: mli

Favoritväder:
sol och 20+, våren alltså? Jag älskar våren. Krya på dig... eller nåt.

2008-02-01 @ 14:56:15
Postat av: Rebecca

David: Har jag?:O

Mli: Precis, tack :) Förresten vi måste höras snart så att du får se filmerna!

2008-02-01 @ 14:59:48
Postat av: Anonym

va?! skojaru? du har typ en brorsa som e åtta nio..

2008-02-01 @ 15:26:04
URL: http://daros.blogg.se
Postat av: Rebecca

ursäkta? Jag har inte en ändaste liten bror(X
Vad har du fått det ifrån? Kortet på mig och min lilla söte kusin Oscar? :P

2008-02-01 @ 15:28:26
Postat av: david

va läskit :o va helt säker. ja men d hänger fyra foton på väggen på dej, din mamma, pappa o en kille .o

2008-02-01 @ 16:35:56
URL: http://daros.blogg.se
Postat av: Din vän anna :)

Tre saker att ta med på en öde ö: En varm och mjuk David, en freestyle med fulladdade batterier och en bra skiva i och en bra skiva till för omväxlings skull .) Jag vill också stå med på din lista .(

2008-02-01 @ 16:40:58
Postat av: Rebecca

Nej mig,mamma och pappa?:P

Naw,Anna du kan få köra båten? Och båten och båtmänniskan var för att ta mig hem :P

2008-02-01 @ 17:06:26
Postat av: Din vän anna :)

Ja, jag har faktiskt en oupptäckt talang när det gäller att ro .) Dessutom tror jag att vi skulle få det trevligt där under palmerna du och jag om mina önskningar får gälla också .o Jag skulle i alla fall behöva lite sand mellan tårna snart .( Fast min önskan med att stå med på din lista betydde egentligen att jag ville ha en sådan där egen rubrik x) "Trevligaste människan med får på skorna: Anna"

2008-02-01 @ 17:25:09
Postat av: Rebecca

Jaha men dåså, då får du följa med! :O
Jag vill ha sol, sanden tycker jag inte om men solen är typ.. en av mina närmaste vänner :P

jamen serru det kan jag fixa! Nu står du där längst ner :)

2008-02-01 @ 17:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0