Ajajaj, mina fötter!

Herregud hur kan man få så ont i fötterna av att gå runt på en mässa i tre timmar? Helt otroligt!
I vilkett fall som helst så skulle jag inte tacka nej till att ligga stilla i femhundra dagar nu, men det nlir nog inte så istället så börjar jag morgondagen med en spanska lektion och fotbolls träning!

Det var jätte roligt på mässan, men aningen stort.
Mamsi fick hämta mig utanför skolan och sedan åkte vi till mässan, slängde i oss var sin smörgås och gick in.
Väl där inne så ringde vi på Annie, jag trodde att hon bara skulle hälsa men istället så gick hon med oss i tre timmar och presenterade oss för hur mycket människor som helst, tyvärr tror jag inte att jag kommer ihåg särskilt många namn. Typiskt mig.

Eftersom det var så otroligt varmt där inne så tackade jag inte nej till ett glasvatten som Robban bjöd på då vi äntligen kom fram till lammhults utställning. Fick stå och berätta omalla Fritz hansen möbler jag kände till då jag hamnade där och fick lära mig allt om armaturer och ljuskällor.
Jag hade det iallafall väldigt trevligt, och jag hittade även på min baby innovation C <3

image41
Innovation C ifrån Blå station


Kommentarer
Postat av: mli

åh, va roligt det låter

2008-02-07 @ 21:12:33
Postat av: Din vän anna :)

Jag vet att jag har lite problem med logiken ibland, men vad var ämnet på din mässa? .o Tyckte det lät trevligt i alla fall .)

2008-02-07 @ 22:00:42
Postat av: Rebecca

Yes. >.

2008-02-08 @ 07:30:06
Postat av: Beccs

Halva mitt inlägg försvann :O
Du får följa med till input någon gång istället Emi :)

Möbelmässa.. plus armatrer. :)

2008-02-08 @ 07:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0