Åh kära nån, hur lyckas jag?

I måndags så gick jag bara runt och tänkte på hur otroligt LITE jag skulle göra i helgen, då ingenting var inbokat så kändes det sjukt tråkigt men då jag hade några få saker och sedan resten av tiden för mig själv så blev det mycket bättre.

Men nu idag så märker jag att jag har hela söndagen inbokad ifrån 8 på morgonen till 7 på kvällen, typsikt!
Och inte nog med det tre saker jag hade bokat in var på samma tid!
Shit, hur lyckas jag? Jag som lovat att leka ljudtekniker, gå på mässan med Emilie och sedan även gå på ledarskapsutbildningen.

Menmen, sånt är livet vissa saker får man sortera bort och den här söndagen så fick jag hoppa över ledarutbildningen eftersom jag inte hade hjärta att låta folk stå och sjunga utan ljud, eller säga nej till Emmi eftersom det var så otroligt länge sedan vi umgicks!

image42
Jag och Emmi då vi var små.  (Bara för att Vv ska slippa kommentera: mindre!)

Jaja, nu ska jag käka och sedan ska Frida och Frida få berätta för mig om deras nya, nyttigare liv. ;)

Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Emilie

mwah, jag hade på mig den där tröjan idag ;O vi hörs! kram

2008-02-08 @ 22:01:02
Postat av: Rebecca

Hade du? Sött :p
Jadå, det gör vi :)

kram

2008-02-08 @ 23:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0