Livet är som en karusell; det går runt, runt och rätt som det är, faller man av och slår sönder skallbenet.

Har du någonsin vaknat upp och inte kännt dig som dig själv?

Det är så irriterande att inte längre veta hur man ska göra med någonting.
Hur allting känns konstigt.
Då du inte längre kan koncentrara dig på det du gör.
Då inte fotbollen skildrar dina tankar.
Då musiken inte längre räcker til.

image14





Det kvittar vad du säger,
det kvittar vad du gör,
hur mycket jag säger att jag hatar dig så är det en lögn
Och mycket jag än säger att jag älskar mig så är det en falsk fasad.



Kommentarer
Postat av: C

poetnoerd ;)

2007-09-16 @ 17:45:10
Postat av: Rebecca

naaw, tack..c? ;)

2007-09-16 @ 19:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0