höstlov.

Åååååååååååååååååååååååååååååååååååh så underbart! 1 veckas lov och sedan två veckors prao.
Nu kanske jag kan tillbringa lite mer tid åt min blogg som inte fått särskilt många inlägg den sista tiden.
Men den här veckan så blir det nog inte så mycket, jag åker till Stiftsgården stjärnholm imorgon och ska öva upp mina ledarkunskaper. Sedan så är jag ändast  hemma onsdag igen före jag åker till mina kusiner. Och på onsdag så ska jag passa på att försöka öva lite julsånger med kören så då kommer jag nog inte heller kunna skriva så mycket i bloggen.  Men jag kommer säkert att kunna göra det efter praon några dagar sen (:

Det känns aningen dumt att jag lyckadessluta skriva då jag blev brunett, jag menar borde man inte bli smartare då? :/ istället så fick jag skrivkramp.
Brunett-->smartast--> in my ass!


Men men, nu måste jag packa. Sedan ska jag ut med Frida och leta efter ett liv.

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0