HELVETE

image21
Läste nyss igenom alla gammla sparade sms för att rensa bort några. Jag fattar inte hur allt kunde bli såhär, det är helt jävla sjukt egentligen. Varför ska jag känna mig så skyldig då jag är den som gjort rätt?
"Mr liar" ska inte få förstöra min vecka, fan heller.
Det känns helt sjukt att inte prata med Mr  faktiskt, ovant. Det har inte varit så på 849843674 år. Vi har alltid pratat, även om det varit bråk och det kanske inte var så bra att prata just då..
Och nu i denna stund då det är mörkt och irriterande så har jag inget som helst hopp om att vi kommer att prata någonsin igen. Det blir väll så då man träffat någon som är lika jävla envis som än själv.


Fuck, nu ska jag iallafall ut och hoppas på att Twinnie kan göra mig på bättre humör.
och Pontus har ju faktiskt lovat mig ett mål också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0