<3

There are two tragedies in life. One is not to get your heart's desire. The other is to get it. - George Bernard Shaw


Om det är en tragedi att få den man vill ha, så vill jag  ha tragedi, nu.
Och jag gissar att de flesta håller med mig.

Fast kanske är det sant, möjligheten finns ju att man inte blir nöjd även om man fått den man vill ha.
Och tro mig, det är ett stort misstag. För då förlorar du personen och det är först efter det som du förstår hur mycket personen verkligen betyder för dig.

Och vad jag menar är att om man får det man längtat efter så blir man kanske plötsligt chockad , vad ska man nu kämpa för? Så istället för att bli nöjd kanske man kräver mer och mer.
Jag vet inte, så är det nog inte med alla. man borde ju bli nöjd..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0