Arkitektur

Prao veckorna är här, jag praoar med Arkitektur den här gången. ^^
Just nu gör jag om itt rum, fast det getligen inte ska göras om såå mycket.. Men det är sjukt kul!
Jag har redan lärt mig att rita i autocaden och idag kom några från gulled förbi och visade sin nya kollektion samtidigt som de bjöd oss på sprudelvatten och sushi. Jag åt med andra ord sushi för första gången i mitt liv och det... ja jag vet inte.:P
Det är ialla fall jätte trevligt på praon, alla är jätte snälla och jag har efter 2 dagar lärt mig grymt mycket, och jag måste nästan tacka min matte lärare för nu förstår jag vad jag behöver all denna geometri för ;)


Lov veckan var också grymt skön, först stjärnholm sen Blekinge, det var avslappnade och mys. Precis vad jag behövde, och jag äääälskar mormors mat.



Och minaföräldrarär bäst, vi ska nu beställa biljetter till premiären av Dr Jekyll och Mr Hyde musikalen. JAAAAAAAAAA! <3333

Så hejssvejs bloggen och hello (nånting)@(nånting).com (x


Bara för att jag inte kan mail adressen :P

Kommentarer
Postat av: C

Du, det låter toppen!
Säger Mathilda Ceder dig något? :)

2007-11-11 @ 22:19:55
Postat av: Rebecca

Nope(:

2007-11-12 @ 19:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0