Everything

Klockan är 22.05. Jag är trött. Det är tyst, jag har kommit fram till att det spökar och det är mörkt.
Så då vet ni hur allt är här. Jag har förövrigt haft en otroligt mysig Julafton så allt är strålande!
Strålande? - Det är inte mitt ord, man påverkas för mycket av folk man umgås och pratar med.

skrivkramp skrivkramp skrivkramp


Anna säger:

skrivkramp får man inte.. man kommer bara av sig - det gäller att hålla igång!

Rebecca, säger:

Eller så är min gåva borta, har du sett shakespear in love? Hans talang försvann för han hade ingen musa : o

Rebecca, säger:

Nej men det känns så meningslöst, mina sista inlägg har varit såå hemska. usch på mig

Anna säger:

det måste jag säga att jag inte tror på :P allt sitter i huvudet.. sen kan man bara ha olika mycket inspiration

Jag tror iallafall att ett moster har tagit sig in i mitt huvud. Monstret får mig att skriva så tråkiga saker, så korta inlägg..
Och snart så blir min blogg lika oviktig som kanterna på bröd.


Kommentarer
Postat av: Anna

Julklappen jag gick för att öppna innehöll en bok - "Att skriva börjar här". Passande, inte sant?
Bokens poäng är: Det handlar inte om Hur du skriver det utan Vad du vill säga. Det vill säga... Du ska ha en tanke klar långt i förväg - språket är bara ett medel för att föra fram denna tanke.
Kontentan av detta är att jag är en kass skribent.

2007-12-24 @ 23:43:08
URL: http://gillkan.blogg.se
Postat av: Rebecca

Hhaa, väldigt passande!
Och personligen så älskar jag din blogg så jag förstår inte vad du menar med kass skrivare!
(förlåt till alla andra) men din blogg är nog den ända blogg jag läser så fort jag får tillfäle för det och det brukar bara hände någon gång i veckan om det inte är så att jag har lov och tid för att bekanta mig med tangentbordet. (:

2007-12-25 @ 14:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0