Att skriva, eller att inte skriva.

Jaha, usch jag har varit usel på att skriva den sista tiden!
jag skriver kort, meningslöst och hemskt!
Till mitt försvar så har jag bloggat ett tag och det blir så med tiden, man får typ skrivkramp elelr nått!

Mina vänner är relativt nya bloggare så om ni inte vill ha mina trista små tråkiga inlägg längre så rekommenderar jag deras bloggar istället! Där får ni långa och intressanta inlägg för de mesta (:

Men men, nu när jag ändå sitter här och väntar på att julafton så kände jag för att skriva ett litet inlägg.
dels för att Simon fått för sig att hans internet är knäppt och bara loggar ut och in och dels för att jag tycker synd om mina läsare som kommer hit och inte får någon läsning :P

Frågan är vad jag ska skriva om, alla söta jane austen berättelser med lyckliga slut då hennes eget inte alls var lycklig? Nej usch, det är allt för tragiskt att tala om dagen före Julafton.

Hur trött jag är? Nja, det är nog inte särskilt intressant.

Att jag hittat massa avlägsna släktingar på Facebook? Hm, jag har nog inte så mycket mer att säga om det..

Jag får helt enkelt nöja mig med att inte skriva så mycket mer just nu. natti <3



Kommentarer
Postat av: Rasmus

Soov! :P

2007-12-24 @ 00:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0