Varför tittar du på mig när du inte ser?

 Nu har jag lärt mig så mycket om dig, det är nästan så jag kan dig utantill.
Det är därför som jag alltid saknar att ha dig här intill
Du är värld allt, allt som jag inte kan ge.
Och det sårar mig att veta det ..

Det har varit tomt nu ett tag. Du vet inte hur mycket jag har saknat att höra din andetag
Jag orkar inte tjata, tjata på att du ska ta mig tillbaka
för du vet väll lika väl som jag att vi kanske är omaka.
Vad är då det här? Hur kan det vara så fel men ändå kännas så rätt?
Det känns inte bra, nej jag vet inte ja..
Varför ingenting funkar som det ska.   
 
  
Du borde ha blivit trött så länge som du vandrat omkring i mina tankar.
Och jag kanske är dum, dum som aldrig låter dig vila.
Så hur är det med dig idag?
solen skiner idag, långt ikapp med ditt leende
och regnet som föll igår, det var långt ifrån alla tårar som runnit nerför mina kinder i år.


Men du ska veta hur ont de gör då någon säger ditt namn, frågar hur det är mellan oss eller när jag tänker på hur gärna jag vill vara i din famn.
Jag måste snart lära mig att jag inte kan begära allt av dig.
Det känns som att jag tappat bort mig själv, men jag vet att jag finns kvar.
Jag vet bara inte var..




Rebeccas.


Ajjabajja, icke sno!


Kommentarer
Postat av: Oscar

Att skriva en vacker, men samtidigt inte glättig, och sorgsen, men samtidigt, eftersom ingen gillar emosar, inte alltför deprimerande text är verkligen inte lätt;
ändå lyckas du. Grattis, grattis...

2007-08-28 @ 17:19:55
Postat av: Ville-Valle

håller me oscar, u go girl! x)

2007-08-28 @ 19:31:46
Postat av: Rebecca

naw, sötisar! Tackar (; <3

2007-08-28 @ 21:57:58
Postat av: Anna

Så fint! :)

2007-08-28 @ 21:58:08
URL: http://gillkan.blogg.se
Postat av: Rebecca

Tack kära A (:

2007-08-28 @ 22:04:55
Postat av: simon

gaaaalet bra! en fråga bara, ere opera eller så? :o

2007-08-28 @ 22:09:08
Postat av: Rebecca

Hahaha wtf simon! :P
Tack & vi kom ju överens om att den skulle sjungas i det där nya tonläget jag uppfann,right? ;D
Såå det blir nått helt nytt!

2007-08-28 @ 22:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0