Oroa dig inte för morgon dagen, i övermorgon är den över.

Japp! Något som Emelie, min kära barndomsvän lärt mig.
Så allihopa oroa er inte för skolan imorgon, på lördag så är den över ;)

Jag orkar tyvärr inte med så många visdoms ord idag, det får bli fler imorgon. Jag är helt slut och allmänt jätte yr. Så ska nu duscha & sussa.
Det är lite konstigt ..ända sedan jag gick in i en stolpe i lördags (mobbas inte!) så har jag ibland blivit lite smått snurrig. Idag satte jag mig på bänken i 5 minuter då jag upptäckte att min motspelare såg ut att ha två huvuden och inte ett.
Så jag kan ge er ett tips för dagen: Se till att inte ha halva huvudet nere i väskan då ni rotar igenom den, då har ni ingen koll på vad ni går in i. ^^

Erkänn att jag är smart? (; Man lär av sina misstag.
Btw så var vi sjukt dåliga men lyckades till sist vinna med 2-1, jäj!


PUSSISNUTTI <333 

Kommentarer
Postat av: mli

den kanske inte är den bästa, menmen

"Var inte orolig för att världen ska gå under imorgon, det är ju redan morgon i Australien"

2008-02-19 @ 01:02:52
URL: http://emiliez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0