Lördagskvällen, skräckis och en spindel, Simon berättar!

Jag kom fram till örbys vivo klockan typ 10 och de hade just blivit mörkt. de hela blev riktigt läskigt när jag såg en gestalt stå framför ingånge. först trodde ja de va ett spöke, men när jag hörde skriket insåg ja direkt att de va Rebecca! vi gick me snabba steg mot camillas hus där folk hade börjat se på hostel- världens
bästa skärckfilm. Hela tiden berätta beccah hur äcklig den var och att hon trodde hon skulle dö så stämningen vart lixom perfekt. strax därpå var vi framme och slog oss ner i soffan. på teven va en snubbe med motorsåg som plötsligt snubblade och halkade på ett finger och dog osv. jäävligt nice!^^ sen hände typ samma sak ett par gånger till och rätt som det var så va så va filmen slut och pärondryck med cider karaktär dags. lugnande grejer. sen vare dags och dra. nästa gång Beccah e me ska ja ha öronproppar (:
ps. efter filmen kom en stor plastspindel som anföll, beccah skrek nytt rekord!

Hahahahah!
Bara så alla vet så var spindeln RIKTIG! Den var sjukt stor och tänkte döda mig, klart att jag skrek ;D
Sen så glömde han att nämna att jag ändå var sjukt modig som gick ut helt själv i mörkret för att möta honom efter att ha sett hur de höll på att borra i en kille >.<
Och Hänning missade faktiskt mitt första skrik, det var rekord! sjuukt högt och gällt. Jag uppfann en ny ton enligt Viktor. :P

Tyvärr så pallar jag inte att skriva mer idag, men för er som vill se en film som först ändast består av sexscener och sedan går över till scener då de borrar/sågar i människor så rekomenderas Hostel!
Pussisnutti <33


Kommentarer
Postat av: Anonym

till Beccas försvar så måste ja faktiskt hålla med om att spindeln var enorm. Minst lika stor som en viss blondin (A)

2007-08-27 @ 20:44:49
Postat av: Ville-Valle

oops, glömde skriva namn, men de förra inlägget (de om spindels storlek va från mej)

2007-08-27 @ 20:49:45
Postat av: Becca

Tack och fy skämms! Den var faktiskt mindre än mig, men typ lika stor som min hand ;o

2007-08-27 @ 21:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0